ZWANGERSCHAPSPILATES

Fit Zwanger Pilates

Fit zwanger met pilates

Fit blijven tijdens je zwangerschap en erna? Het kan.

De work-outs zijn veilig, energiek en geven je maximale ruggesteun.

In een privéles 1 op 1 van 35 minuten begeleid Kelly – gecertificeerd Prenatale Pilatesinstructor – je op mat/tower en andere Pilatestoestellen gedurende je zwangerschap en dit in een warme, huiselijke en vertrouwelijke sfeer.

Waarom Pilates tijdens je zwangerschap?

Je verbetert CORE STRENGTH, UITHOUDING EN SPIER GEHEUGEN. Je groeiende buik krijgt zo de nodige stevigheid, je gaat met een betere conditie je bevalling starten en sneller herstellen.

Je geeft aandacht aan je  HOUDING, CORE STABILITEIT EN BALANS. Je wervelkolom heeft tijdens de zwangerschap de neiging om in lordose (iets hollere rug) te trekken. In de lessen leer je dit te corrigeren naar een rechtere houding. Pilates kan je rug ook beter beschermen tijdens de toegenomen groei van buik en borsten. Oefeningen voor balans en stabiliteit helpen om stevig op je benen te blijven staan.

Door het programma verbeter je FLEXIBILITEIT en GEWRICHT MOBILITEIT. Kortom je bent optimaal bewust van je zwangere lichaam. Oefeningen die de bekkenbodem trainen, je heupen en rug flexibel houden helpen tegen zwangerschapskwaaltjes.

Lessen

Zin om ook mee te doen?

 

Kijk ook naar